دوره 12 (1403)
دوره 11 (1402)
دوره 10 (1401)
دوره 9 (1400)
دوره 8 (1399)
دوره 7 (1398)
دوره 6 (1397)
دوره 5 (1396)
دوره 4 (1394-1395)
دوره 3 (1393-1394)
دوره 2 (1392-1393)
دوره 1 (1391-1392)
نویسنده = Ebrahim Alidoust Ghahfarokhi
تعداد مقالات: 9
شناسایی موانع فناوری های نوین در توسعه درس تربیت بدنی مدارس
دوره 12، شماره 34، فروردین 1403، صفحه 89-112
بررسی ابعاد بازاریابی اجتماعی درگرایش دانش آموزان به فعالیت ورزشی و کنترل وزن
دوره 11، شماره 33، دی 1402، صفحه 17-38
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر کارآفرینی دانشآموزان هنرستانهای تربیت بدنی کشور
دوره 11، شماره 30، فروردین 1402، صفحه 277-308
شناسایی راهبرد مدیریت دانش در وزارت ورزش و جوانان با استفاده از رویکرد پویا
دوره 9، شماره 24، آبان 1400، صفحه 17-42
طراحی الگوی توانمندسازی معلمان تربیت بدنی با رویکرد سند چشم انداز1404 جمهوری اسلامی ایران
دوره 8، شماره 18، خرداد 1399، صفحه 91-112
ارائه الگوی استقرار ایمنی در محیطهای ورزشی (با کاربرد نظریه داده بنیاد)
دوره 7، شماره 16، فروردین 1398، صفحه 107-128
فهم فرایند شکلگیری بازاریابی اجتماعی برای توسعة ورزش همگانی
دوره 6، شماره 15، آذر 1397، صفحه 293-316
تدوین نقشة استراتژی تربیت بدنی و فعالیتهای ورزشی وزارت آموزش و پرورش
دوره 5، شماره 12، خرداد 1396، صفحه 17-36
بررسی نقش آمیختة بازاریابی بر رفتار خرید استادان مدیریت ورزشی
دوره 4، شماره 11، آذر 1395، صفحه 37-54