نوع مقاله : مقاله پژوهشی
نویسندگان
1 کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی، دانشکدۀ علوم ورزشی و تندرستی، دانشگاه تهران، تهران، ایران.
2 استادیار گروه مدیریت ورزشی، دانشکدۀ علوم ورزشی و تندرستی، دانشگاه تهران، تهران، ایران.
3 دانشیار گروه مدیریت ورزشی، دانشکدۀ علوم ورزشی و تندرستی، دانشگاه تهران، تهران، ایران.
کلیدواژهها
موضوعات
11. Kamalvand, abbas.(1397). Analyzing effective factors on marketing development of student sport. Alborz University.
14. Mirzai kalar, Akbar.(1397). Designing a conceptual and executive framework for students sport development. Doctoral thesis. Gilan University.(Persian).