دوره 12 (1403)
دوره 11 (1402)
دوره 10 (1401)
دوره 9 (1400)
دوره 8 (1399)
دوره 7 (1398)
دوره 6 (1397)
دوره 5 (1396)
دوره 4 (1394-1395)
دوره 3 (1393-1394)
دوره 2 (1392-1393)
دوره 1 (1391-1392)
تعداد مقالات: 15
مقاله پژوهشی
طراحی مدل صلاحیت حرفه ای معلمان تربیت بدنی ایران
صفحه 17-34
نیازسنجی آموزشی کارآفرینانه محور برنامه درسی علوم ورزشی (مطالعه موردی: دانشگاههای استان مرکزی)
صفحه 35-62
تاثیر ویژگیهای شخصیتی برخودسودمندی کاریابی دانشآموختگان علومورزشی
صفحه 63-82
سیاستگذاری فرهنگی ورزش دانشجویی در ایران: ارائه الگو
صفحه 83-100
تاثیر رویکرد معلم محور وجو تبحر گرا بر سطح فعالیت بدنی دانش آموزان دختر زیر ۸ سال
صفحه 101-120
شناسایی کارکردهای باشگاههای ورزشی در نهادینه کردن اخلاق در ورزشکاران
صفحه 121-138
تحلیل گرایشات اخلاقی دانشجویان ورزشکار: نقش دینداری، جنسیت و نوع رشته ورزشی
صفحه 138-158
شناسایی و مقایسه ارزشها و تجارب ورزشی بین نسلهای ایرانی
صفحه 159-186
تأثیر آموزش هوش هیجانی بر مهارت های دقت پرتاب، هماهنگی دو دستی، تعادل و بازیافت تمرکز در دانش آموزان ورزشکار
صفحه 187-206
تحلیل خوشهای اثرات فعالیت بدنی براضطراب مرگ و معنای زندگی سالمندان شهر تهران
صفحه 207-228
آسیب شناسی اجرای برنامه درسی تربیت بدنی و سلامت دوره اول متوسطه بر اساس الگوی اکر
صفحه 229-252
طراحی برنامه راهبردی اداره کل تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان بر اساس سند چشم انداز 1404
صفحه 253-276
شناسایی و تدوین الگوی ارزش های اخلاقی در ورزش ایران
صفحه 277-304
اولویت بندی رویکردها و روشهای آموزش المپیزم در مدارس با استفاده از روش دلفی فازی و تاپسیس
صفحه 305-328
اثر محیط حامی-نیاز بر عملکرد ورزشی دانشآموزان دوره ابتدایی
صفحه 329-352