برنامه راهبردیتدوین برنامه راهبردی پایش تندرستی و فعالیت بدنی دانشجویان دانشگاه های دولتی ایران [دوره 8، شماره 19، 1399، صفحه 17-38]
برنامههای توسعهتحلیل روند تحولات مدیریتی و ساختاری در تربیتبدنی و ورزش دانش آموزی کشور (از 1357 تا 1397) [دوره 8، شماره 19، 1399، صفحه 179-200]
بهزیستی فضیلتگراتأثیر حمایت اجتماعی بر بهزیستی فضیلتگرای والیبالیستهای تیمهای جانبازان و معلولین با نقش میانجی کیفیت زندگی [دوره 8، شماره 20، 1399، صفحه 93-114]
پ
پایشتدوین برنامه راهبردی پایش تندرستی و فعالیت بدنی دانشجویان دانشگاه های دولتی ایران [دوره 8، شماره 19، 1399، صفحه 17-38]
پذیرش اجتماعیاثر آموزش مهارتهای تعاملی بر ارتقأ خودکارآمدی شغلی، سازگاری شغلی و بهزیستی اجتماعی معلمان تربیت بدنی [دوره 8، شماره 18، 1399، صفحه 113-134]
پرداخت شغلیتحلیل رابطه بین رضایت شغلی با نشاط اجتماعی و فرسودگی شغلی بین دبیران تربیت بدنی و غیر تربیت بدنی: ارائه مدل [دوره 8، شماره 21، 1399، صفحه 161-178]
پساکروناعوامل موثر بر ماندگاری فرهنگ اوقات فراغت ورزشی سالمندان در پی شیوع ویروس کویید-19 [دوره 8، شماره 21، 1399، صفحه 139-160]
پیامدهای توسعهطراحی مدل توسعه ورزش دانشآموزی ایران [دوره 8، شماره 18، 1399، صفحه 41-62]
ت
تئوری داده بنیادطراحی الگوی شاخص های توانمندساز آموزش رشته تربیت بدنی دانشگاه ها براساس فناوری های نوین آموزشی [دوره 8، شماره 20، 1399، صفحه 73-92]
تبلیغات صحه گذاریمعیارهای حقوقی، زمینهای و حاکمیتی سیاستگذاری تبلیغات صحهگذاری چهرههای ورزشی ایران [دوره 8، شماره 20، 1399، صفحه 51-72]
تحلیل تاریخیتحلیل روند تحولات مدیریتی و ساختاری در تربیتبدنی و ورزش دانش آموزی کشور (از 1357 تا 1397) [دوره 8، شماره 19، 1399، صفحه 179-200]
تحلیل سلسله مراتبیشناسایی و اولویت بندی فرصت ها و چالش های طرح مدرسه قهرمان با روش AHP [دوره 8، شماره 18، 1399، صفحه 135-156]
تحلیل لایهای علّیتحلیل تصویر ذهنی دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی از ادامه تحصیل در مقطع دکتری(رویکردی مبتنی بر تحلیل لایهای علّی) [دوره 8، شماره 21، 1399، صفحه 197-222]
تحلیل مضمونراهبردهای توسعه فعالیت بدنی در سالمندان شهر قم: رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 8، شماره 18، 1399، صفحه 179-204]
تربیت بدنیطراحی الگوی توانمندسازی معلمان تربیت بدنی با رویکرد سند چشم انداز1404 جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 18، 1399، صفحه 91-112]
تربیت بدنیبررسی نقش میانجی توانمند سازی روان شناختی در ارتباط بین فضیلت سازمانی با تعهد سازمانی در دبیران تربیت بدنی [دوره 8، شماره 18، 1399، صفحه 157-178]
تربیت بدنی و علوم ورزشیشناسایی و ارزیابی شایستگیهای کانونی شغلی دانشجویان و دانش آموختگان تربیت بدنی و علوم ورزشی* [دوره 8، شماره 19، 1399، صفحه 67-90]
تصویر ذهنیتحلیل تصویر ذهنی دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی از ادامه تحصیل در مقطع دکتری(رویکردی مبتنی بر تحلیل لایهای علّی) [دوره 8، شماره 21، 1399، صفحه 197-222]
تضمین کیفیتارائه چارچوب تحلیلی الگوی تضمین کیفیت سیستم آموزش تربیتبدنی و ورزش در مدارس کشور [دوره 8، شماره 21، 1399، صفحه 35-58]
تعاملات بین فردیاثر آموزش مهارتهای تعاملی بر ارتقأ خودکارآمدی شغلی، سازگاری شغلی و بهزیستی اجتماعی معلمان تربیت بدنی [دوره 8، شماره 18، 1399، صفحه 113-134]
تعهد سازمانیبررسی نقش میانجی توانمند سازی روان شناختی در ارتباط بین فضیلت سازمانی با تعهد سازمانی در دبیران تربیت بدنی [دوره 8، شماره 18، 1399، صفحه 157-178]
تقویتطراحی الگوی خودرهبری ورزشکاران نخبه (یک مطالعه مبتنی بر رویکرد داده بنیاد) [دوره 8، شماره 21، 1399، صفحه 115-138]
تندرستیتدوین برنامه راهبردی پایش تندرستی و فعالیت بدنی دانشجویان دانشگاه های دولتی ایران [دوره 8، شماره 19، 1399، صفحه 17-38]
توانمندسازیطراحی الگوی توانمندسازی معلمان تربیت بدنی با رویکرد سند چشم انداز1404 جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 18، 1399، صفحه 91-112]
توانمندسازی روانشناختیبررسی نقش میانجی توانمند سازی روان شناختی در ارتباط بین فضیلت سازمانی با تعهد سازمانی در دبیران تربیت بدنی [دوره 8، شماره 18، 1399، صفحه 157-178]
توسعه ورزشطراحی مدل توسعه ورزش دانشآموزی ایران [دوره 8، شماره 18، 1399، صفحه 41-62]
ج
جامعه پذیرینقش مشارکت ورزشی در توسعه الگوی جامعه پذیری [دوره 8، شماره 21، 1399، صفحه 85-114]
جانبازتأثیر حمایت اجتماعی بر بهزیستی فضیلتگرای والیبالیستهای تیمهای جانبازان و معلولین با نقش میانجی کیفیت زندگی [دوره 8، شماره 20، 1399، صفحه 93-114]
جذب خیّرینارائه مدل کیفی عوامل موثر بر جذب خیّرین ورزش دانشجویی کشور(مبتنی بر نظریه پردازی داده بنیاد) [دوره 8، شماره 21، 1399، صفحه 59-84]
چ
چالش هاشناسایی و اولویت بندی فرصت ها و چالش های طرح مدرسه قهرمان با روش AHP [دوره 8، شماره 18، 1399، صفحه 135-156]
چشم اندازطراحی الگوی توانمندسازی معلمان تربیت بدنی با رویکرد سند چشم انداز1404 جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 18، 1399، صفحه 91-112]
چهرههای ورزشیمعیارهای حقوقی، زمینهای و حاکمیتی سیاستگذاری تبلیغات صحهگذاری چهرههای ورزشی ایران [دوره 8، شماره 20، 1399، صفحه 51-72]
ح
حمایت اجتماعیتأثیر حمایت اجتماعی بر بهزیستی فضیلتگرای والیبالیستهای تیمهای جانبازان و معلولین با نقش میانجی کیفیت زندگی [دوره 8، شماره 20، 1399، صفحه 93-114]
خ
خودمختاریتأثیر تربیت بدنی در مدارس بر انگیزش و رفتار فعالیت بدنی در نوجوانان: بررسی مدل انتقال زمینه ای [دوره 8، شماره 21، 1399، صفحه 179-196]
د
داده بنیادارائه مدل کیفی عوامل موثر بر جذب خیّرین ورزش دانشجویی کشور(مبتنی بر نظریه پردازی داده بنیاد) [دوره 8، شماره 21، 1399، صفحه 59-84]
دانش آموختهشناسایی و ارزیابی شایستگیهای کانونی شغلی دانشجویان و دانش آموختگان تربیت بدنی و علوم ورزشی* [دوره 8، شماره 19، 1399، صفحه 67-90]
دانشجوشناسایی و ارزیابی شایستگیهای کانونی شغلی دانشجویان و دانش آموختگان تربیت بدنی و علوم ورزشی* [دوره 8، شماره 19، 1399، صفحه 67-90]
دانشجوتدوین برنامه راهبردی پایش تندرستی و فعالیت بدنی دانشجویان دانشگاه های دولتی ایران [دوره 8، شماره 19، 1399، صفحه 17-38]
دانشگاه فرهنگیانشناسایی الگوهای ذهنی راهکارهای توسعه ورزش با رویکرد تربیتی در دانشگاه فرهنگیان کشور [دوره 8، شماره 20، 1399، صفحه 115-132]
دانش و درکبررسی سطح سواد بدنی دانش آموزان 8 تا 12 ساله [دوره 8، شماره 20، 1399، صفحه 205-226]
دبیرانتحلیل رابطه بین رضایت شغلی با نشاط اجتماعی و فرسودگی شغلی بین دبیران تربیت بدنی و غیر تربیت بدنی: ارائه مدل [دوره 8، شماره 21، 1399، صفحه 161-178]
دبیران تربیت بدنیتدوین مدل ارتباطی فرهنگ سازمانی و اثربخشی مدیریت دانش با نقش واسطهای هوش سازمانی (مورد مطالعه: دبیران تربیتبدنی) [دوره 8، شماره 19، 1399، صفحه 115-140]
درس تربیتبدنیارائه چارچوب تحلیلی الگوی تضمین کیفیت سیستم آموزش تربیتبدنی و ورزش در مدارس کشور [دوره 8، شماره 21، 1399، صفحه 35-58]
دلباختگان علمتحلیل تصویر ذهنی دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی از ادامه تحصیل در مقطع دکتری(رویکردی مبتنی بر تحلیل لایهای علّی) [دوره 8، شماره 21، 1399، صفحه 197-222]
دلبستگی مکانیچگونه جدیت در اوقات فراغت بر دلبستگی مکانی ورزشکاران غیر حرفه ای تاثیر می گذارد؟ [دوره 8، شماره 19، 1399، صفحه 91-114]
ذ
ذینفعان کلیدیتدوین الگویی جامع استعدادیابی در ورزش قهرمانی ایران [دوره 8، شماره 20، 1399، صفحه 33-50]
ر
راهبردالگوی توسعه ورزش تربیتی درآموزش و پرورش در زمان بروز بحرانهای بهداشتی: مطالعه موردی پاندمی کووید ۱۹ [دوره 8، شماره 20، 1399، صفحه 17-32]
راهبردیتدوین استراتژی های ورزش تربیتی ایران مبتنی بر سناریو [دوره 8، شماره 21، 1399، صفحه 223-250]
رشته تربیت بدنیطراحی الگوی شاخص های توانمندساز آموزش رشته تربیت بدنی دانشگاه ها براساس فناوری های نوین آموزشی [دوره 8، شماره 20، 1399، صفحه 73-92]
رضایتمندی از شغلاثر آموزش مهارتهای تعاملی بر ارتقأ خودکارآمدی شغلی، سازگاری شغلی و بهزیستی اجتماعی معلمان تربیت بدنی [دوره 8، شماره 18، 1399، صفحه 113-134]
رفاه اجتماعیتحلیل رابطه بین رضایت شغلی با نشاط اجتماعی و فرسودگی شغلی بین دبیران تربیت بدنی و غیر تربیت بدنی: ارائه مدل [دوره 8، شماره 21، 1399، صفحه 161-178]
رفتار فراغتیچگونه جدیت در اوقات فراغت بر دلبستگی مکانی ورزشکاران غیر حرفه ای تاثیر می گذارد؟ [دوره 8، شماره 19، 1399، صفحه 91-114]
روش شناسی کیوشناسایی الگوهای ذهنی راهکارهای توسعه ورزش با رویکرد تربیتی در دانشگاه فرهنگیان کشور [دوره 8، شماره 20، 1399، صفحه 115-132]
ز
زنانورزش، زیبایی و سلامت: تحلیل کیفی تجربه زنان از مراجعه به باشگاه ورزشی [دوره 8، شماره 18، 1399، صفحه 63-90]
زیباییورزش، زیبایی و سلامت: تحلیل کیفی تجربه زنان از مراجعه به باشگاه ورزشی [دوره 8، شماره 18، 1399، صفحه 63-90]
س
سازمانیارائه مدل راهکارهای بهبود اثربخشی روش تدریس ورزش در مدارس ابتدایی ایران با رویکرد گراندد تئوری [دوره 8، شماره 20، 1399، صفحه 159-178]
سبک زندگیعوامل موثر بر ماندگاری فرهنگ اوقات فراغت ورزشی سالمندان در پی شیوع ویروس کویید-19 [دوره 8، شماره 21، 1399، صفحه 139-160]
سلامتورزش، زیبایی و سلامت: تحلیل کیفی تجربه زنان از مراجعه به باشگاه ورزشی [دوره 8، شماره 18، 1399، صفحه 63-90]
سناریونگاریتدوین استراتژی های ورزش تربیتی ایران مبتنی بر سناریو [دوره 8، شماره 21، 1399، صفحه 223-250]
سواد بدنیبررسی سطح سواد بدنی دانش آموزان 8 تا 12 ساله [دوره 8، شماره 20، 1399، صفحه 205-226]
سیاست آموزشیتحلیل تصویر ذهنی دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی از ادامه تحصیل در مقطع دکتری(رویکردی مبتنی بر تحلیل لایهای علّی) [دوره 8، شماره 21، 1399، صفحه 197-222]
سیاستگذاریمعیارهای حقوقی، زمینهای و حاکمیتی سیاستگذاری تبلیغات صحهگذاری چهرههای ورزشی ایران [دوره 8، شماره 20، 1399، صفحه 51-72]
ش
شایستگی جسمانیبررسی سطح سواد بدنی دانش آموزان 8 تا 12 ساله [دوره 8، شماره 20، 1399، صفحه 205-226]
شایستگی های کانونیشناسایی و ارزیابی شایستگیهای کانونی شغلی دانشجویان و دانش آموختگان تربیت بدنی و علوم ورزشی* [دوره 8، شماره 19، 1399، صفحه 67-90]
ط
طرح مدرسه قهرمانشناسایی و اولویت بندی فرصت ها و چالش های طرح مدرسه قهرمان با روش AHP [دوره 8، شماره 18، 1399، صفحه 135-156]
ع
عشق به برندتحلیل مدل ارتباطی هویت، اصالت، عشق و قدرت اجتماعی برند المپیادهای ورزشی دانشجویان [دوره 8، شماره 19، 1399، صفحه 163-178]
عملکرد ورزشیطراحی الگوی خودرهبری ورزشکاران نخبه (یک مطالعه مبتنی بر رویکرد داده بنیاد) [دوره 8، شماره 21، 1399، صفحه 115-138]
عوامل داخلی و خارجیتحلیل محیطی و تدوین راهبردهای توسعة ورزش دانشجویی [دوره 8، شماره 19، 1399، صفحه 39-66]
عوامل محیطیتدوین الگویی جامع استعدادیابی در ورزش قهرمانی ایران [دوره 8، شماره 20، 1399، صفحه 33-50]
ف
فردیارائه مدل راهکارهای بهبود اثربخشی روش تدریس ورزش در مدارس ابتدایی ایران با رویکرد گراندد تئوری [دوره 8، شماره 20، 1399، صفحه 159-178]
فرصت هاشناسایی و اولویت بندی فرصت ها و چالش های طرح مدرسه قهرمان با روش AHP [دوره 8، شماره 18، 1399، صفحه 135-156]
فرهنگسازمانیتدوین مدل ارتباطی فرهنگ سازمانی و اثربخشی مدیریت دانش با نقش واسطهای هوش سازمانی (مورد مطالعه: دبیران تربیتبدنی) [دوره 8، شماره 19، 1399، صفحه 115-140]
فضیلت سازمانیبررسی نقش میانجی توانمند سازی روان شناختی در ارتباط بین فضیلت سازمانی با تعهد سازمانی در دبیران تربیت بدنی [دوره 8، شماره 18، 1399، صفحه 157-178]
فعالیتبدنیتدوین برنامه راهبردی پایش تندرستی و فعالیت بدنی دانشجویان دانشگاه های دولتی ایران [دوره 8، شماره 19، 1399، صفحه 17-38]
فعالیتبدنیتأثیر تربیت بدنی در مدارس بر انگیزش و رفتار فعالیت بدنی در نوجوانان: بررسی مدل انتقال زمینه ای [دوره 8، شماره 21، 1399، صفحه 179-196]
فعالیت حرکتی روزانهبررسی سطح سواد بدنی دانش آموزان 8 تا 12 ساله [دوره 8، شماره 20، 1399، صفحه 205-226]
فناوری نوین آموزشیطراحی الگوی شاخص های توانمندساز آموزش رشته تربیت بدنی دانشگاه ها براساس فناوری های نوین آموزشی [دوره 8، شماره 20، 1399، صفحه 73-92]
ق
قدرت اجتماعی برندتحلیل مدل ارتباطی هویت، اصالت، عشق و قدرت اجتماعی برند المپیادهای ورزشی دانشجویان [دوره 8، شماره 19، 1399، صفحه 163-178]
ک
کار زدگیتحلیل رابطه بین رضایت شغلی با نشاط اجتماعی و فرسودگی شغلی بین دبیران تربیت بدنی و غیر تربیت بدنی: ارائه مدل [دوره 8، شماره 21، 1399، صفحه 161-178]
کنترل رفتاریطراحی الگوی خودرهبری ورزشکاران نخبه (یک مطالعه مبتنی بر رویکرد داده بنیاد) [دوره 8، شماره 21، 1399، صفحه 115-138]
کووید ۱۹الگوی توسعه ورزش تربیتی درآموزش و پرورش در زمان بروز بحرانهای بهداشتی: مطالعه موردی پاندمی کووید ۱۹ [دوره 8، شماره 20، 1399، صفحه 17-32]
کیفیت خدماتتحلیل گسترش عملکرد کیفیت در المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای وزارت آموزش و پرورش [دوره 8، شماره 18، 1399، صفحه 17-40]
کیفیت زندگیتأثیر حمایت اجتماعی بر بهزیستی فضیلتگرای والیبالیستهای تیمهای جانبازان و معلولین با نقش میانجی کیفیت زندگی [دوره 8، شماره 20، 1399، صفحه 93-114]
گ
گراندد تئوریارائه مدل راهکارهای بهبود اثربخشی روش تدریس ورزش در مدارس ابتدایی ایران با رویکرد گراندد تئوری [دوره 8، شماره 20، 1399، صفحه 159-178]
گسترش عملکرد کیفیتتحلیل گسترش عملکرد کیفیت در المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای وزارت آموزش و پرورش [دوره 8، شماره 18، 1399، صفحه 17-40]
م
مدلسازی توسعهطراحی مدل توسعه ورزش دانشآموزی ایران [دوره 8، شماره 18، 1399، صفحه 41-62]
مدیریت استعدادتدوین الگویی جامع استعدادیابی در ورزش قهرمانی ایران [دوره 8، شماره 20، 1399، صفحه 33-50]
مدیریت دانشتدوین مدل ارتباطی فرهنگ سازمانی و اثربخشی مدیریت دانش با نقش واسطهای هوش سازمانی (مورد مطالعه: دبیران تربیتبدنی) [دوره 8، شماره 19، 1399، صفحه 115-140]
مدیریت ورزشیتحلیل روند تحولات مدیریتی و ساختاری در تربیتبدنی و ورزش دانش آموزی کشور (از 1357 تا 1397) [دوره 8، شماره 19، 1399، صفحه 179-200]
مسیر شغلیتحلیل رابطه بین رضایت شغلی با نشاط اجتماعی و فرسودگی شغلی بین دبیران تربیت بدنی و غیر تربیت بدنی: ارائه مدل [دوره 8، شماره 21، 1399، صفحه 161-178]
مشارکت ورزشینقش مشارکت ورزشی در توسعه الگوی جامعه پذیری [دوره 8، شماره 21، 1399، صفحه 85-114]
معلمطراحی الگوی توانمندسازی معلمان تربیت بدنی با رویکرد سند چشم انداز1404 جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 18، 1399، صفحه 91-112]
معلمان ورزشارائه چارچوب تحلیلی الگوی تضمین کیفیت سیستم آموزش تربیتبدنی و ورزش در مدارس کشور [دوره 8، شماره 21، 1399، صفحه 35-58]
معلولتأثیر حمایت اجتماعی بر بهزیستی فضیلتگرای والیبالیستهای تیمهای جانبازان و معلولین با نقش میانجی کیفیت زندگی [دوره 8، شماره 20، 1399، صفحه 93-114]
معیارهای جاکمیتیمعیارهای حقوقی، زمینهای و حاکمیتی سیاستگذاری تبلیغات صحهگذاری چهرههای ورزشی ایران [دوره 8، شماره 20، 1399، صفحه 51-72]
معیارهای حقوقیمعیارهای حقوقی، زمینهای و حاکمیتی سیاستگذاری تبلیغات صحهگذاری چهرههای ورزشی ایران [دوره 8، شماره 20، 1399، صفحه 51-72]
ن
نظریه پردازیارائه مدل کیفی عوامل موثر بر جذب خیّرین ورزش دانشجویی کشور(مبتنی بر نظریه پردازی داده بنیاد) [دوره 8، شماره 21، 1399، صفحه 59-84]
نظریه دادهبنیادتدوین الگویی جامع استعدادیابی در ورزش قهرمانی ایران [دوره 8، شماره 20، 1399، صفحه 33-50]
نظریه داده بنیادطراحی الگوی راهبردی توسعه ورزش دانشآموزی [دوره 8، شماره 20، 1399، صفحه 179-204]
نوجوانانتأثیر تربیت بدنی در مدارس بر انگیزش و رفتار فعالیت بدنی در نوجوانان: بررسی مدل انتقال زمینه ای [دوره 8، شماره 21، 1399، صفحه 179-196]
و
ورزشورزش، زیبایی و سلامت: تحلیل کیفی تجربه زنان از مراجعه به باشگاه ورزشی [دوره 8، شماره 18، 1399، صفحه 63-90]
ورزش پرورشیتحلیل روند تحولات مدیریتی و ساختاری در تربیتبدنی و ورزش دانش آموزی کشور (از 1357 تا 1397) [دوره 8، شماره 19، 1399، صفحه 179-200]