آزارواذیتتحلیل سوءاستفاده در ورزش ایران: انواع و عوامل به وجود آورنده آنها [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 141-160]
آموزش تربیت بدنیالگوی طراحی برنامه درسی کارورزی برای تربیت معلّم تربیت بدنی در ایران [دوره 11، شماره 31، 1402، صفحه 233-268]
آموزش ترکیبیالزامات و راهبردهای توسعه آموزش ترکیبی درس تربیت بدنی در مدارس [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 161-184]
آموزش غیرخطّیتأثیر آموزش غیرخطّی هندبال بر خلّاقیتحرکتی دانشآموزان دختر [دوره 11، شماره 30، 1402، صفحه 139-162]
آموزش فراگیرواکاوی وضعیت سیاستگذاری در ورزش تربیتی افراد دارای معلولیت [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 216-246]
آموزش کیفیطراحی الگوی توسعه آموزش کیفی مربیان ورزش با ارائه راهکارهای اجرایی [دوره 11، شماره 31، 1402، صفحه 301-330]
آموزش و پرورشارائه مدل مدیریت دانش بر مبنای فناوری اطلاعات در تربیت بدنی آموزش و پرورش ایران [دوره 11، شماره 33، 1402، صفحه 137-152]
ا
اجتماعی شدنتلاش برای رسیدن به زبان مشترک ازطریق ورزش: رویکردی پدیدارشناسانه به تجربه زیستة دانشجویان بینالمللی ورزشکار [دوره 11، شماره 33، 1402، صفحه 189-204]
اختلال هماهنگی رشدیاثر خود تنظیمی بر تبحر حرکتی و مهارت اجتماعی کودکان پیش دبستانی با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 51-70]
ادارات تربیت بدنی و وفوق برنامهنظارت و ارزیابی عملکرد ادارات کل تربیت بدنی و فوقبرنامه دانشگاههای کشور [دوره 11، شماره 30، 1402، صفحه 252-276]
اضافه وزنبررسی ابعاد بازاریابی اجتماعی درگرایش دانش آموزان به فعالیت ورزشی و کنترل وزن [دوره 11، شماره 33، 1402، صفحه 17-38]
الزامات زیرساختاریالزامات و راهبردهای توسعه آموزش ترکیبی درس تربیت بدنی در مدارس [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 161-184]
الگوی توسعهارائه و آزمون مدل همگراسازی منطقهای و همسوسازی فرابخشی توسعه ورزش (مطالعه ورزش همگانی و قهرمانی در استانهای حاشیه دریای خزر) [دوره 11، شماره 31، 1402، صفحه 197-232]
الگوی راهبردیتدوین الگوی راهبردی توسعه مشارکت دانشجویان در فعالیت های ورزش همگانی [دوره 11، شماره 31، 1402، صفحه 113-140]
المپیاد ورزشیتلاش برای رسیدن به زبان مشترک ازطریق ورزش: رویکردی پدیدارشناسانه به تجربه زیستة دانشجویان بینالمللی ورزشکار [دوره 11، شماره 33، 1402، صفحه 189-204]
امید به تحصیلنقش رضایت از تحصیل و امید به تحصیل در پیش بینی سازش یافتگی تحصیلی دانشجویان تربیت بدنی [دوره 11، شماره 31، 1402، صفحه 175-196]
انگیزهتأثیر حمایت اجتماعی درک شده بر کیفیت زندگی دانش آموزان با نقش میانجی انگیزۀ مشارکت ورزشی [دوره 11، شماره 33، 1402، صفحه 107-136]
اوقات فراغتارائه مدل توسعه سرمایه اجتماعی بواسطه داوطلبی در ورزش دانش آموزی [دوره 11، شماره 31، 1402، صفحه 81-112]
بازیهای زمین کوچکتأثیر آموزش غیرخطّی هندبال بر خلّاقیتحرکتی دانشآموزان دختر [دوره 11، شماره 30، 1402، صفحه 139-162]
برنامه درسیالزامات و راهبردهای توسعه آموزش ترکیبی درس تربیت بدنی در مدارس [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 161-184]
برنامه ریزیطراحی مدل مدیریت ایمنی در رویدادهای ورزش دانش آموزی [دوره 11، شماره 30، 1402، صفحه 81-106]
برنامهریزی راهبردیچالشهای پیشروی آموزش درس تربیتبدنی در مدارس پس از کرونا در افق 1405 [دوره 11، شماره 30، 1402، صفحه 219-251]
برندسازی داخلیتدوین مدل عوامل مؤثر بر برندسازی داخلی هنرستان های غیرانتفاعی تربیت بدنی [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 17-50]
بسته های یادگیریامکان سنجی اضافه شدن کتاب کار دانش آموز در بسته های تربیت و یادگیری برنامه درسی تربیت بدنی [دوره 11، شماره 30، 1402، صفحه 193-218]
بهزیستی تحصیلیارائه مدل توسعه سرمایه اجتماعی بواسطه داوطلبی در ورزش دانش آموزی [دوره 11، شماره 31، 1402، صفحه 81-112]
بیتحرکیبررسی ابعاد بازاریابی اجتماعی درگرایش دانش آموزان به فعالیت ورزشی و کنترل وزن [دوره 11، شماره 33، 1402، صفحه 17-38]
بیتفاوتی اخلاقیارتباط سهگانه تاریک شخصیت با لذت از بداقبالی دیگران در نوجوانان رزمیکار کشور با نقش میانجی بیتفاوتی اخلاقی و پرخاشگری [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 185-204]
پ
پایاییساخت و اعتباریابی مقیاس حمایت والدین از درس تربیت بدنی [دوره 11، شماره 33، 1402، صفحه 39-60]
پرخاشگریارتباط سهگانه تاریک شخصیت با لذت از بداقبالی دیگران در نوجوانان رزمیکار کشور با نقش میانجی بیتفاوتی اخلاقی و پرخاشگری [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 185-204]
پژوهشگرطراحی مدل توسعة سواد پژوهشی معلمان تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش [دوره 11، شماره 33، 1402، صفحه 61-78]
پیشرانچالشهای پیشروی آموزش درس تربیتبدنی در مدارس پس از کرونا در افق 1405 [دوره 11، شماره 30، 1402، صفحه 219-251]
پیشگیریتحلیل سوءاستفاده در ورزش ایران: انواع و عوامل به وجود آورنده آنها [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 141-160]
دانش آموزانتدوین الگوی ارتباط سنجی بین سبک وکیفیت زندگی باسواد بدنی دانش آموزان تحت تاثیر نقش میانجیگری فضای مجازی [دوره 11، شماره 33، 1402، صفحه 153-172]
دانش تخصصیطراحی مدل توسعة سواد پژوهشی معلمان تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش [دوره 11، شماره 33، 1402، صفحه 61-78]
دانشجو معلّمالگوی طراحی برنامه درسی کارورزی برای تربیت معلّم تربیت بدنی در ایران [دوره 11، شماره 31، 1402، صفحه 233-268]
دانشجویانتدوین الگوی راهبردی توسعه مشارکت دانشجویان در فعالیت های ورزش همگانی [دوره 11، شماره 31، 1402، صفحه 113-140]
دانشگاه فرهنگیانالگوی طراحی برنامه درسی کارورزی برای تربیت معلّم تربیت بدنی در ایران [دوره 11، شماره 31، 1402، صفحه 233-268]
دانشگاه نسل سومکاوش راهبرد ها و پیامد های تأسیس شرکت های زایشی دانشگاهی در صنعت ورزش ایران [دوره 11، شماره 31، 1402، صفحه 17-48]
درآمدزاییمدلسازی درآمدزایی ورزش دانشگاهی در ایران [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 205-218]
درس تربیتبدنیچالشهای پیشروی آموزش درس تربیتبدنی در مدارس پس از کرونا در افق 1405 [دوره 11، شماره 30، 1402، صفحه 219-251]
درس تربیت بدنیساخت و اعتباریابی مقیاس حمایت والدین از درس تربیت بدنی [دوره 11، شماره 33، 1402، صفحه 39-60]
ر
رشتههای رزمیارتباط سهگانه تاریک شخصیت با لذت از بداقبالی دیگران در نوجوانان رزمیکار کشور با نقش میانجی بیتفاوتی اخلاقی و پرخاشگری [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 185-204]
رضایت از تحصیلنقش رضایت از تحصیل و امید به تحصیل در پیش بینی سازش یافتگی تحصیلی دانشجویان تربیت بدنی [دوره 11، شماره 31، 1402، صفحه 175-196]
روابط بین فردیارائه مدل توسعه سرمایه اجتماعی بواسطه داوطلبی در ورزش دانش آموزی [دوره 11، شماره 31، 1402، صفحه 81-112]
رواییساخت و اعتباریابی مقیاس حمایت والدین از درس تربیت بدنی [دوره 11، شماره 33، 1402، صفحه 39-60]
روایی سازهرواییسنجی پرسشنامه رفتارهای بین فردی معلم تربیتبدنی با دانش آموزان در دوره متوسطه [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 97-116]
رویکردهای سلامت محوراطمینان از زندگی سالم و ارتقای تندرستی برای همه و در همه سنین؛ تحلیلی بر نقش ورزش و فعالیت بدنی در هدف سوم دستور کار توسعه پایدار سازمان ملل [دوره 11، شماره 30، 1402، صفحه 17-42]
ز
زبان مشترکتلاش برای رسیدن به زبان مشترک ازطریق ورزش: رویکردی پدیدارشناسانه به تجربه زیستة دانشجویان بینالمللی ورزشکار [دوره 11، شماره 33، 1402، صفحه 189-204]
زیرساخت فناوریارائه مدل مدیریت دانش بر مبنای فناوری اطلاعات در تربیت بدنی آموزش و پرورش ایران [دوره 11، شماره 33، 1402، صفحه 137-152]
س
سازش یافتگینقش رضایت از تحصیل و امید به تحصیل در پیش بینی سازش یافتگی تحصیلی دانشجویان تربیت بدنی [دوره 11، شماره 31، 1402، صفحه 175-196]
سازمان تحول گراتحلیل عوامل موثر بر پیاده سازی سازمان تحول گرا در ورزش تربیتی [دوره 11، شماره 31، 1402، صفحه 141-174]
سازماندهیتحلیل عوامل موثر بر پیاده سازی سازمان تحول گرا در ورزش تربیتی [دوره 11، شماره 31، 1402، صفحه 141-174]
سلامت جسمیتأثیر حمایت اجتماعی درک شده بر کیفیت زندگی دانش آموزان با نقش میانجی انگیزۀ مشارکت ورزشی [دوره 11، شماره 33، 1402، صفحه 107-136]
سوءاستفادهتحلیل سوءاستفاده در ورزش ایران: انواع و عوامل به وجود آورنده آنها [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 141-160]
سوادتدوین الگوی ارتباط سنجی بین سبک وکیفیت زندگی باسواد بدنی دانش آموزان تحت تاثیر نقش میانجیگری فضای مجازی [دوره 11، شماره 33، 1402، صفحه 153-172]
سیستمهای اطلاعات مدیریتارائه مدل مدیریت دانش بر مبنای فناوری اطلاعات در تربیت بدنی آموزش و پرورش ایران [دوره 11، شماره 33، 1402، صفحه 137-152]
سیستمهای پویاتأثیر آموزش غیرخطّی هندبال بر خلّاقیتحرکتی دانشآموزان دختر [دوره 11، شماره 30، 1402، صفحه 139-162]
ش
شخصیت تاریکارتباط سهگانه تاریک شخصیت با لذت از بداقبالی دیگران در نوجوانان رزمیکار کشور با نقش میانجی بیتفاوتی اخلاقی و پرخاشگری [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 185-204]
شرکت زایشیکاوش راهبرد ها و پیامد های تأسیس شرکت های زایشی دانشگاهی در صنعت ورزش ایران [دوره 11، شماره 31، 1402، صفحه 17-48]
شکوفایی اجتماعیتأثیر باورهای فراشناختی بر سلامت اجتماعی معلمان تربیت بدنی با نقش میانجی سازگاری شغلی [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 71-96]
ظ
ظرفیت کاریتأثیر باورهای فراشناختی بر سلامت اجتماعی معلمان تربیت بدنی با نقش میانجی سازگاری شغلی [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 71-96]
ع
عدم قطعیتچالشهای پیشروی آموزش درس تربیتبدنی در مدارس پس از کرونا در افق 1405 [دوره 11، شماره 30، 1402، صفحه 219-251]
علوم ورزشیکاوش راهبرد ها و پیامد های تأسیس شرکت های زایشی دانشگاهی در صنعت ورزش ایران [دوره 11، شماره 31، 1402، صفحه 17-48]
عملکردنظارت و ارزیابی عملکرد ادارات کل تربیت بدنی و فوقبرنامه دانشگاههای کشور [دوره 11، شماره 30، 1402، صفحه 252-276]
عوامل حمایتیشناسایی و اولویت بندی عوامل پیش برنده و بازدارنده در توسعه والیبال فوق برنامه مدارس [دوره 11، شماره 30، 1402، صفحه 163-192]
عوامل رفتاریشناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر کارآفرینی دانشآموزان هنرستانهای تربیت بدنی کشور [دوره 11، شماره 30، 1402، صفحه 277-308]
عوامل زمینهایشناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر کارآفرینی دانشآموزان هنرستانهای تربیت بدنی کشور [دوره 11، شماره 30، 1402، صفحه 277-308]
عوامل ساختاریشناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر کارآفرینی دانشآموزان هنرستانهای تربیت بدنی کشور [دوره 11، شماره 30، 1402، صفحه 277-308]
عوامل فرهنگیشناسایی و اولویت بندی عوامل پیش برنده و بازدارنده در توسعه والیبال فوق برنامه مدارس [دوره 11، شماره 30، 1402، صفحه 163-192]
غ
غفلتتحلیل سوءاستفاده در ورزش ایران: انواع و عوامل به وجود آورنده آنها [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 141-160]
ف
فراهیجان مثبتتأثیر باورهای فراشناختی بر سلامت اجتماعی معلمان تربیت بدنی با نقش میانجی سازگاری شغلی [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 71-96]
فعالیتهای آموزشیتدوین مدل عوامل مؤثر بر برندسازی داخلی هنرستان های غیرانتفاعی تربیت بدنی [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 17-50]
فناوری اطلاعاتارائه مدل مدیریت دانش بر مبنای فناوری اطلاعات در تربیت بدنی آموزش و پرورش ایران [دوره 11، شماره 33، 1402، صفحه 137-152]
ک
کارآفرینیشناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر کارآفرینی دانشآموزان هنرستانهای تربیت بدنی کشور [دوره 11، شماره 30، 1402، صفحه 277-308]
کتاب کارامکان سنجی اضافه شدن کتاب کار دانش آموز در بسته های تربیت و یادگیری برنامه درسی تربیت بدنی [دوره 11، شماره 30، 1402، صفحه 193-218]
کلمات کلیدی: توسعۀ سلامتی از طریق ورزشاطمینان از زندگی سالم و ارتقای تندرستی برای همه و در همه سنین؛ تحلیلی بر نقش ورزش و فعالیت بدنی در هدف سوم دستور کار توسعه پایدار سازمان ملل [دوره 11، شماره 30، 1402، صفحه 17-42]
کیفیتتدوین الگوی ارتباط سنجی بین سبک وکیفیت زندگی باسواد بدنی دانش آموزان تحت تاثیر نقش میانجیگری فضای مجازی [دوره 11، شماره 33، 1402، صفحه 153-172]
کیفیت زندگیتأثیر حمایت اجتماعی درک شده بر کیفیت زندگی دانش آموزان با نقش میانجی انگیزۀ مشارکت ورزشی [دوره 11، شماره 33، 1402، صفحه 107-136]
ل
لذت از بداقبالی دیگرانارتباط سهگانه تاریک شخصیت با لذت از بداقبالی دیگران در نوجوانان رزمیکار کشور با نقش میانجی بیتفاوتی اخلاقی و پرخاشگری [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 185-204]
مشارکتتدوین الگوی راهبردی توسعه مشارکت دانشجویان در فعالیت های ورزش همگانی [دوره 11، شماره 31، 1402، صفحه 113-140]
مشارکت اجتماعیارائه مدل توسعه سرمایه اجتماعی بواسطه داوطلبی در ورزش دانش آموزی [دوره 11، شماره 31، 1402، صفحه 81-112]
مشارکت اجتماعیتأثیر باورهای فراشناختی بر سلامت اجتماعی معلمان تربیت بدنی با نقش میانجی سازگاری شغلی [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 71-96]
مشکلات آموزشیشناسایی و اولویت بندی عوامل پیش برنده و بازدارنده در توسعه والیبال فوق برنامه مدارس [دوره 11، شماره 30، 1402، صفحه 163-192]
مشکلات ساختاریشناسایی و اولویت بندی عوامل پیش برنده و بازدارنده در توسعه والیبال فوق برنامه مدارس [دوره 11، شماره 30، 1402، صفحه 163-192]
معلمان تربیتبدنیطراحی الگوی منتورینگ در جهت بهبود عملکرد شغلی دبیران تربیتبدنی [دوره 11، شماره 33، 1402، صفحه 173-188]
معلولینواکاوی وضعیت سیاستگذاری در ورزش تربیتی افراد دارای معلولیت [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 216-246]
مقیاسساخت و اعتباریابی مقیاس حمایت والدین از درس تربیت بدنی [دوره 11، شماره 33، 1402، صفحه 39-60]
ملیگراییتلاش برای رسیدن به زبان مشترک ازطریق ورزش: رویکردی پدیدارشناسانه به تجربه زیستة دانشجویان بینالمللی ورزشکار [دوره 11، شماره 33، 1402، صفحه 189-204]
منابع انسانیشناسایی و اولویت بندی عوامل پیش برنده و بازدارنده در توسعه والیبال فوق برنامه مدارس [دوره 11، شماره 30، 1402، صفحه 163-192]
منطقه شمالارائه و آزمون مدل همگراسازی منطقهای و همسوسازی فرابخشی توسعه ورزش (مطالعه ورزش همگانی و قهرمانی در استانهای حاشیه دریای خزر) [دوره 11، شماره 31، 1402، صفحه 197-232]
مهارت اجتماعیاثر خود تنظیمی بر تبحر حرکتی و مهارت اجتماعی کودکان پیش دبستانی با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 51-70]
مهارت حرکتی درشتاثر خود تنظیمی بر تبحر حرکتی و مهارت اجتماعی کودکان پیش دبستانی با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 51-70]
مهارت حرکتی ظریفاثر خود تنظیمی بر تبحر حرکتی و مهارت اجتماعی کودکان پیش دبستانی با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 11، شماره 32، 1402، صفحه 51-70]
مهارتهای پژوهشیطراحی مدل توسعة سواد پژوهشی معلمان تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش [دوره 11، شماره 33، 1402، صفحه 61-78]
ن
نظارت و ارزیابینظارت و ارزیابی عملکرد ادارات کل تربیت بدنی و فوقبرنامه دانشگاههای کشور [دوره 11، شماره 30، 1402، صفحه 252-276]
نظریه داده بنیادارائه مدل توسعه سرمایه اجتماعی بواسطه داوطلبی در ورزش دانش آموزی [دوره 11، شماره 31، 1402، صفحه 81-112]
نوعدوستیتلاش برای رسیدن به زبان مشترک ازطریق ورزش: رویکردی پدیدارشناسانه به تجربه زیستة دانشجویان بینالمللی ورزشکار [دوره 11، شماره 33، 1402، صفحه 189-204]
و
واژگان کلیدی: مدلتدوین الگوی ارتباط سنجی بین سبک وکیفیت زندگی باسواد بدنی دانش آموزان تحت تاثیر نقش میانجیگری فضای مجازی [دوره 11، شماره 33، 1402، صفحه 153-172]
ورزش برای اهداف توسعهاطمینان از زندگی سالم و ارتقای تندرستی برای همه و در همه سنین؛ تحلیلی بر نقش ورزش و فعالیت بدنی در هدف سوم دستور کار توسعه پایدار سازمان ملل [دوره 11، شماره 30، 1402، صفحه 17-42]
ورزش تربیتیتحلیل گفتمان ورزش مدارس در ایران [دوره 11، شماره 30، 1402، صفحه 107-138]
ورزش تربیتیتحلیل عوامل موثر بر پیاده سازی سازمان تحول گرا در ورزش تربیتی [دوره 11، شماره 31، 1402، صفحه 141-174]
ورزش تفریحیارائه و آزمون مدل همگراسازی منطقهای و همسوسازی فرابخشی توسعه ورزش (مطالعه ورزش همگانی و قهرمانی در استانهای حاشیه دریای خزر) [دوره 11، شماره 31، 1402، صفحه 197-232]